W dniach 16- 18 czerwca odbyła się wycieczka klasy 8 do Wrocławia. Podczas trzech dni zobaczyliśmy, fascynujące,  niezwykle malownicze miejsca.

Wrocław, jedno z najpiękniejszych miast, stolica Dolnego Śląska, urzekła wszystkich. Odwiedziliśmy wrocławskie zoo. Tu można było podziwiać zwierzęta z różnych zakątków świata, zarówno na otwartych wybiegach jak i w pawilonach tematycznych z ptakami, rybami, owadami i gadami. Wszystkich zachwyciło afrykarium, które pozwoliło nam się przenieść w odległą rzeczywistość podwodnego świata. Zobaczyliśmy m.in. pływające pingwiny, rekiny, płaszczki, meduzy. Zwiedzając stare miasto mogliśmy podziwiać najważniejsze zabytki, m.in. spacerując wzdłuż Odry Uniwersytet Wrocławski z Wieżą Matematyczną i wyznaczonym południkiem, na którym postawiliśmy stopę, Bibliotekę Ossolineum, Kościół na Piasku, Ostrów Tumski z katedrą Jana Chrzciciela oraz ogród botaniczny. Wieczorem spacerowaliśmy po rynku oraz udaliśmy się na pokaz fontanny multimedialnej na Hali Stulecia. W ostatnim dniu podziwialiśmy zbiory w Muzeum Narodowym, rzeźbę, malarstwo i rzemiosło artystyczne. Tuż przed odjazdem zwiedziliśmy centrum wiedzy o wodzie Hydropolis. Ośrodek łączy walory edukacyjne z nowoczesną formą wystawienniczą. Jedyny taki obiekt w Polsce i jeden z nielicznych na świecie. Zwiedzanie zaczęło się filmem o roli wody w naszym życiu, dalej sala o głębinach i eksploracji oceanów. Do batyskafu mogliśmy wsiąść i poczuć się jak odkrywcy głębin oceanów. W tym upale strefa relaksu z lekką mgiełką oraz kurtyna wodna dały orzeźwienie. Wycieczka była zwieńczeniem etapu edukacyjnego, poszerzyła horyzonty i zintegrowała.